La Universitat Politècnica de València, a través de l'Institut de Restauració del Patrimoni i organitzat per la doctora Pilar Bosch Roig, ens ofereix per tercer any unes sessions divulgatives sobre la recuperació i conservació del patrimoni. Tenen lloc a la Llogeta (plaça del Mercat, 4 de València) i comencen puntualment a les 18h.
Enguany totes les sessions estan dedicades al patrimoni afectat per la DANA. Les podem veure i escoltar en aquest enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=7d2mwrBQWhw&t=9s.
Encara ens en queden un parell amb estes dates i amb estos títols i intervinents:
Dijous 5 de juny
Testimoni i víctima. La intervenció de l'art contemporani en contextos d'emergència. Antoni Colomina.
Sons del passat anegats: intervenció d'una col·lecció de ràdios històriques afectades er la DANA. Beatriz Doménech.
Dijous 3 de juliol
Recuperar les Memòries: Salvem les fotos UPV. Esther Nebot.
L'aplicació de la termografia infraroja en l'avaluació dels danys causats per la DANA. Santiago Tormo.
---------------------------------------------------
Vos convide a assistir-hi. Sempre hi ha un col·loqui ben interessant. Com a exemple, ací teniu dos vídeos de sessions anteriors.
https://irp.webs.upv.es/el-irp-ilumina-el-pasado-victoria-vivancos-y-javier-cortina/
https://www.youtube.com/watch?v=nm6zcU-7I1o
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada